TENDENCIES

Godmorgon <3

Och ja, jag vaknar alltid såhär tidigt -___- Vaknade vid klockan fem över 6...
Anyways, hur mår alla? Det är fredag idag ju :D

Det kan bara betyda en sak: HELG!

Jag har längtat efter helgen hela veckan x3 Äntligen slappna av lite och försöka sova till kl 8 eller 9 för en gångs skull... Nu när det är mörkt ute om morgnarna så borde man kunna sova lite längre. Eller hur? Får ta och reset my brain, känns det som. Jävla automatiska alarm...


Kom en liten bit på Melissa också igår :D Det tog typ 4 timmar totalt att bara rita linjerna -svimmar- Sen började jag "färglägga", men var alldeles för trött och då var klockan runt halv tio.
Stannade ändå uppe tills kvart i elva... .___.

Aja, får fortsätta äta min frukost så hörs vi senare! <3


(Kommentera gärna vad ni tycker om förvandlingen på bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0