Godmorgon.. -___-

Jag är så trött... gaaah -___-

Jag var uppe till halv ett inatt pga WoW - som jag nu börjat spela xD Linus blev helt galen på mig...
Man kan ju säga att han inte var den enda som blev galen. Hela min dator laggade, skype plingade hela tiden, Mumble-installationen ville inte fungera först - blev galen på en röst sen när Linus inte sa åt mig att fortsätta och jag blev helt mentalt sjuk när skärmdelningen inte fungerade.

Underbar natt ♥

Nä, men det var faktiskt kul ^^ Jag lvlade till lvl 7, sen sa Linus till mig att gå o lägga mig för jag såg helt död/drogad ut. Vilket jag kände mig xD

Vaknade utan avbrott klockan halv nio idag, helt otroligt. Jag är så tacksam för att jag fick sova ut denna helgen ♥


Extremt trött tjej just nu... Skillnad mot igår kanske?
Aja, får väl börja göra något vettigt på datan - men lär säkert hamna på YouTube eller DamnLOL som vanligt xD


Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0