Förlåt ♥

Förlåt för att jag försummat er läsare idag ^^♥

Jag har suttit och pysslat i Photoshop mesta delen av dagen, samt spelat lite WoW och sett på film :D Ska snart hem till mamma, tar 19-tåget dit, så det är ett tag till :3

BLIR GALEN PÅ MITT TANGENTBORD. Skriver fel hela tiden -.- Gaah.... Eller så är jag bara övertrött och missar tangenterna hela tiden.....

Anyways, är trött som FAN och vill sova :c men jag vet själv att jag lär inte somna förräns typ 23 inatt ändå >.>
Och jag måste träna på helvetessamhällskunskapen, för har tydligen prov i Lag & Brott eller något sånt imorgon... o.o Usch!

Saknar Linus ♥


Kram allihopa ♥ Ska fortsätta kladda i Photoshop nu...


Mitt lilla projekt ♥ Bara 25 lager...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0