BOTTLE AND A GUN

Nämen hejsan allihopa... ;)

Det var ett tag sen kanske ^^ Ja...
Jag vet inte direkt vad jag ska skriva eftersom en viss Oliver ser vad jag skriver just nu.

Men iaf, detta har hänt mig sen FEBRUARI (kan ni tro det?):
Blivit dumpad tre gånger (kul va? Samma kille dessutom >.< )
Slutat 9:an, hade världens bästa avslutningsfest <3
Varit på Astrid Lindgrens värld
Varit på Gröna Lund
Varit i Danmark två gånger (Köpenhamn & Bornholm)
Muppat omkring
Fått ett nytt objektiv av pappa (Tamron 70-300mm :D)
Fått ett kort som blir påfyllt med barnbidraget varje månad (y)
Fått en ny cykel
Varit på x antal marknader
Börjat rollspela på Helovia.net (ni måste kolla in den sidan, DEN ÄR AMAZING!)
Börjat på JB-gymnasiet
Bytt watermark på mina fotografier två gånger (Har nu Ina Eriksson Photography bara)
Haft Photoshop CS6, men övergick sen till Photoshop Elements 5.0 igen :c
Blivit tillsammans med LINUS <3<3<3

Och det är nog den kortaste beskrivningen av mitt liv sen februari detta året xD
Som jag kanske sa innan, palla scrolla upp, så tänker jag nog börja blogga igen :)

Men just nu sitter jag i skolan så vi hörs senare! <3
Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0