Underbar helg ♥

Hejsan allihopa :D

Jag har haft en underbar helg ♥ Linus o kusinerna kom superbra överens (;D) och vi hade jättekul tillsammans :D
Vi fick till och med en bild tillsammans:


Så himla snygga ;D ♥ Och ja - vi fick plats fyra personer i min enkelsäng xD Hur fan nu det är möjligt... O.o

Nu har iaf både Linus och kusinera & co åkt hem - och jag kommer sakna dem som fan :(
Justja, får ju visa två fina bilder som jag o Linus tog tillsammans :D




Jag har haft sån tur att hitta en underbaring som Linus ;)♥ Det normalaste paret någonsin ♥
Älskar dig, tönnis ♥
Iaf, jag ska hem till pappa ikväll och då ska man börja plugga inför provet imorgon. Hjälp! :( Vill inte >.<

Kram för nu, är för trött för att göra något... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0