Hellu :3

Okej, det var ett tag sen jag skrev senast, men jag har haft fullt upp med att spela WoW xD

Jag har nu en orc-hunter på level 17 som heter Sahzade och en panda-hunter på level 22 som heter Delinne. Döpte naturligtvis pandan efter min fina karaktär på Helovia ;)
Har inte varit aktiv där heller de senaste dagarna, men det ska ändras nu i helgen :D

Iaf... Sitter i skolan nu och äter Gajol, som är saltlakrits. Ska även iväg sen på lunchen o köpa Monster Rehab på Saluhallen :D

Fick världens finaste bilder förut :o Jag kom ju till stationen vid kvart i åtta eller något sånt, och världens vackraste soluppgång skedde o.o Jag såg det redan när jag gick ut från lägenhetshuset där jag bor hos pappa, men den blev bara finare ju närmare jag kom stationen. Så typ halvvägs dit tog jag upp kamran, tog några bilder på månen som även syntes och sen fortsatte jag :)
När jag väl kom til staionen så knäppte jag ett tiotal bilder på självaste soluppgången.

Ni kanske får se dem sen, om ni är snälla ;)

Aja, hoppas detta räckte för att gottgöra er ♥ Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0