Animation :D

Hellu :D

Sitter i skolan och lär mig om Flash - nice va? ;) Hehe :3
Jag vet att jag inte skrev mycket igår, men jag var extremt trött (och sur). Idag ska jag iaf försöka vara aktiv :) Men innan jag är aktiv sen efter skolan, så ska jag städa rummet >_> Damma och dammsuga och plocka undan och sånt... Eftersom mina kära kusiner kommer på lördag, och det ska naturligtvis vara fint inför fredag då älsklingen kommer ♥

Jag ska även bli klar med min canvastavla som jag började på förrförra fredagen :D Det är bara manen och bakgrunden kvar - och jag hoppas det blir bra för annars dör jag ._.

 
klicka för större bild ♥

Ni kanske ser vem det ska föreställa? ;)

Aja, ska fortsätta vara uppmärksam på lektionen :D Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0