SMALL BUMP

Åh, hejsan :3

Förlåt för att jag försummat er :c
Sitter här just nu o tänker på när jag och Henke träffades för första gången... Det är otroligt vad man minns detaljer när det handlar om en man älskar ♥
Min underbara Henke ♥

Jag sitter också och funderar på att ta chokladtomten som är i skafferiet, men eftersom jag precis tuggat i mig en halstablett så vet jag inte om det är en bra idé :( Då lär ju chokladen smaka skit -.-
PÅ TAL OM ingenting alls.. :3 Jag har gått ner 2,6 kilo på ungefär en månad (kanske två) :D YEEEYYY...
Haha, jag märkte de 2 kilona i fredags, och sen på söndagen hade jag gått ner 0,6 kilo TILL o.o Snacka om att jag blev förvånad xD
Nu ska man bara gå ner cirka 3 kilo till, sen är jag nöjd ;)

Hur gör ni för att gå ner i vikt? Har ni en diet, tränar på gym eller någon sport?

Vill gärna ha tips ;)

Jag ska även hem till mamma idag :) Saknar min lilla Bamse :(


/\ Bamse :D ♥

Min söta lilla mops ♥ Har saknat honom hela veckan :c
Och min älskling kommer hem från Thailand om 3 dagar :D Har saknat honom mest, för jag har inte fått höra hans röst på två veckor :( Eller, jag lyssnade ju på Alex livestream när Henke var där och då hörde jag hans röst, men... Ni vet vad jag menar ♥


What to do, what to do... Har så jäääävla tråkigt.
Ska nog gå ner o ta chokladtomten ändå... Den måste ätas upp ;) Wish me good luck, eller, good taste ;)


Kommentarer
Postat av: Cam

Jag tränar på gym en gång i veckan med en kompis, det är faktiskt ganska kul och dessutom får man lite muskler och så försöker jag att äta hälsosamt. Det fungerar för mig :)

2012-02-27 @ 17:03:18
URL: http://camarade.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0