ONLY ONE

Godmorgon världen :D

Facebook funkar igen, som tur är :O Vet inte vad jag skulle gjort annars.. Hmm.. xD
Jag funderar om det går att ladda upp min video här..
*10 minuter senare*
Jag laddar upp videon på youtube nu, får se om det funkar ^^

Sitter o kränger i mig lite choklad nu, eftersom jag åt frukost för en halvtimme- 3 kvart sen ^^ höhö :love:
...
Ja...

Jag är fortfarande halvdöv på vänstra örat förresten :( Har varit det i.. *räknar* Över 3 veckor O.o Jag hör min egen puls slå mot trumhinnan också.. Skitstörigt :tired: Någon som vet hur man blir av med "dövheten"?



Bild från inatt, runt halv 1-tiden.. :D

Jaja, får se om videon kan läggas upp sen ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0