MY DERAILMENT

ÄNTLIGEN!

Efter en veckas internetförbud hos mamma har jag kommit hem till pappa igen. HALLELJUJA eller hur fan det stavas :D
Ska då berätta om veckan hos mamma :)

På måndagen bloggade jag ju, för det var innan de stängde av mitt internet för veckan. Sen har jag skrivit på min bok, I Vinterns Kyla, som.. Ja, det handlar om en tjej vid namn Thess Rödqvist som blir kär i sin bästa vän Aura Gabrielsson... xD Jaaaa, båda är tjejer. U mad?

Tisdags firade vi julafton hemma :) Då fick jag julklappar även från min "låtsas-släkt" ;) Bilder kommer ;)

I onsdags åkte vi upp till min moster för att fira jul :) Jag fick två tavlor - skitfina handgjorda :D, tavelramar som satt ihop i en enda ram, en skylt där det stod Love, ett svart linne, ett rosa linne där det står Dreams Come True, en halvtröja som jag ska ha utanpå det svarta linnet och ett svart armband :D

I torsdags så åkte vi runt till Rogers släktingar i Trelleborg :P Det var la kul ^^ Men det var även dagen då Henke åkte till Thailand :( Han kommer hem den 12 januari.. Saknar honom :love:

Och nyår.. Ja... Det blev inte som väntat, kan man säga ^^ Roger spenderade några timmar på sjukhuset, halva besöket åkte hem.. Men maten blev god och det blev till sist bra när Roger kom hem igen vid elva-tiden :)
Menyn blev -
Förrätt: Kräftsoppa med sparris & dill
Varmrätt: Brässerade kalvrullar med permesan, basilika & skinka
Efterrätt: Glasstårta med maräng & svartpeppar (VARNING! Väldigt stark tårta xD) med hallon/björnbär/blåbär-sås
Det var riktigt gott, men tårtan brände i halsen xD Trodde aldrig jag skulle säga det xD

Gud, jag älskar min systemkamera o3o Den är så jävla underbar :love:
Aja, får la skriva lite till på min bok ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0