WHEN I'M GONE

Hejsan :)

Bilderna kommer snart, att scanna in dem funkade inte direkt ( efter att mamma bytte lösen på sin email så jag kunde inte skicka dem från hennes till min :tired: ). Men ni kommer få se dem :D
Det är fem bilder:
En på Lisa & Belle (min kaninhona och hennes enda överlevande unge), en på Pricken där han sitter bland mina gosedjur med en liten stickad mössa mellan öronen, två där han sitter invirad i en röd filt i min lilla rosa stol och en på Oscar och Nisse (min och Emils gamla katter).

Gud vad jag saknar de sötnosarna :( Pricken var bara en liten kaninunge när jag fick honom, jag var kanske 5 år gammal när jag fick honom, och jag växte upp med honom tills jag blev 8 - då han dog av en sjukdom.
Lisa var hans partner - en elak liten kaninkärring - som fick åtta ungar med honom. Men hon krossade sju av dem och Belle var den enda överlevande. Men de två fick vi sälja när vi flyttade till Hammar (som vi gjorde när jag var sju-åtta år).

Oscar och Nisse var katt-bröder som vi fick när vi bodde i Hammar. De var bara några månader när vi fick dem, och vi trodde först Oscar var en hona ^^ Så hans namn var Sanna tills han var så gammal så vi kunde se att han var en liten hankatt :) Oscar var min sötnos ♥ Men när han blev lite över 1 år så blev han påkörd :( Nisse blev påkörd ett par månader senare av en traktor..


Usch, jag saknar mina små älsklingar ♥ Förutom Lisa, då O.o Hon var bara elak >.<
Som sagt, ni får bilderna när jag fixat in dem i datan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0