WE MADE YOU

Hej ♥

Stannar nog hemma imorgon också, får se om jag mår bra eller inte :O Har huvudvärk just nu, och grymt ont i halsen :( Trots att jag ätit halstabletter... :tired:
Har haft astråkigt idag :| Nästan bara fotat mina modellhästar ju.. Eller, jag cyklade till Handlar'n med Emil också och köpte lite gott (läsk till mig, mer till honom, tre miiiniiichoklad och halstabletter) - men annars har jag inte gjort något speciellt :O

.... Var fan är min "Genom dina ögon"-bok ?! Den står ju inte i hyllan med böcker av Stephenie Meyer :O WTF?! Få se, vilka böcker är på den hyllan...
Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta, Så länge vi båda andas, Bree Tanners andra liv, Twilight Bakom Kulisserna, Twilight-filmen, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, The Host...
Var tog "Genom dina ögon" vägen?!
- Till Mamma - Tog du min bok?! :bigeyes: Den är inte här :tired:

Får väl leta efter den sen... Mammaaaa... *stirrar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0