U + UR HAND

Heeej :D

Är sjuk idag :( Har asont i halsen och snörvlar lite då och då :tired: Måste bli frisk inför imorgon :bigeyes:
Funderar på att fota mina modellhästar från Schleich :D Eftersom jag tittade i http://nezumi-chuu.deviantart.com's galleri så blev jag så himla sugen att fota lite själv här hemma :D Men har inga dockor som hon har, så jag får helt enkelt använda det jag har ;)
Ni får fotona sen, eftersom jag är såå givmild x)

Förresten, jag har blivit medlem på en rollspelshemsida för första gången sedan jag-vete-f*n :D XxLastHoofprints.proboards.com :love: Mina karaktärer heter Summerlife (50% Quarter | 50% Arab - Sto) och Bittersweet (Arab - hingst) :) Har nyss redigerat klart Bitter's bild, så här har ni :D



Visst är han vacker ? :D Hästen kommer från imaginethatstock.deviantart.com och bakgrunden från della-stock.deviantart.com :)
Nä, nu ska jag fota lite :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0