THE WARRIOR SONG

Godmorgon alla som går i skolan och jobbar...

Japp, är sjuk idag igen :tired: Gör nästan inget än att snörvla, nysa och hosta :( Måste ha halstabletter, också...
Bläh..

Jo, jag skulle bara säga en sak. Vad har hänt med kommentarerna? Jag ser att typ 9 besökare varit inne, men inga kommentarer? Några åsikter har ni väl?

Ja, just det. Jag ritade ju med blyerts igår ^^ Har inte visat er bilden, och kommer aldrig göra det O.o Den blev jättedålig :( Eller vad säger ni?



Usch, ögat blev helt förstört. Jag skulle rita av denna bilden --> http://aetharity-stock.deviantart.com/gallery/#/d2momje
Eller, jag baserade huvudet på den bilden ^^ Markeringarna var som jag själv kom på..
Jag måste öva mer att rita med blyerts..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har rätt,den bilden blev kanske inte den bästa,Ina.

Men så dålig blev den inte

2011-03-25 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0