THE REAL SLIM SHADY

Hejsan :)

Slutade halv tolv idag :D Älskar onsdagar :love: Bara TRE lektioner :O
Hade matteprovet idag dock :tired: Jag glömde plugga - naturligtvis - och nu är det bara att hoppas att jag åtminstone får G- .... Plus vi hade ett test på SO:n, om Franska Revolutionen. Det gick rätt så bra, för jag hade läst som fan innan lektionen

Nu sitter man och lyssnar på Eminem, har inte gjort det på rätt så länge :O Låten med flest minnen är faktiskt Shake That med Eminem ft Nate Dogg från albumet Curtain Call :)

"Shake that ass for me, shake that ass for me
Cmon girl, shake that ass for me, shake that ass for me
Ohh girl, shake that ass for me, shake that ass for me"

Lyssna, jag lovar att den är asbra :) Lite dirty lyrics, men vem bryr sig? :D
Nu måste jag ta ner disken + lite kläder, sedan ska jag fortsätta på min bild i PH :D Det föreställer en spanjorska, och denna gången har inte jag gjort linjerna, utan http://zelenika.deviantart.com/ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0