THE LAST TIME

Heej :D

Skolan var lite tråkig idag, fast det blev några roligheter :) T ex på NO:n xD Haha, vi gjorde ett Coca-cola test, där vi fick ett glas med vanlig cola och ett glas med cola zero, sedan skulle vi typ hälla vätskan i två aluminium-formar och sätta det över brinnande gas (ni fattar) och se vad som blev kvar när vätskan var borta xD
Jag, Lovisa och Louise är ju smidiga som f*n, så vi brände formen med vanlig cola xD Det luktade brända pepparkakor (enligt mig) :D Ganska god lukt, fast den retade näsan lite :O
Den andra formen med cola zero vågade vi inte testa, ifall den skulle bli misslyckad som den första xD Sedan efteråt drack vi tre upp resten i glasen :3

Det blev en lång förklraing om NO:n :O Jaja ;) Btw, Lovisa har äntligen färgat håret svart :D Som jag :love: Det blev jättesnyggt :D OCH jag har hört att mina kära kusiner Josefina och Jennifer också färgat sina hår ;) Får ta bilder sen på fredag så ni får se :D Josse har tydligen färgat sitt Rihanna-rött (ni har väl sett hennes hår på sista tiden?) och Jennifer har färgat det rödbrunt som Josse hade från början :O Blir intressant och se ;)
Jag snackade med Amal i mobilen idag innan lunchen :D Hon var ledig idag, den lyckosten :O

Photoshop laggar fortfarande :( F*N TA SMETNINGSVERKTYGET! Nu har photoshop laggat i.. *räknar* 22 timmar :O :O J*vla sega f*nh*lvete :tired: Haha, har lovat mig själv att sluta svära så mycket ;) Får se hur det går... :rolleyes:
Det kommer nog inte gå så bra xD
Nu ska jag.. göra något annat :D

Ni får en liten bild innan jag går ;)


Lite grå, men älskar såna träd :love: Någon som vet vad de heter?




Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-15 @ 20:13:01
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: ina

visst :D

2011-03-15 @ 20:30:18
URL: http://inapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0