REMEMBER WHEN

Fan vad kul det har varit idag :D

Pappas överraskning var först att åka till mormor i hennes lägenhet, och sedan åkte vi till moster Malle :D
Guud vad jag älskar minen som Josefina och Jennifer hade i ansiktena.
Jag smög in i hallen, klappade Misan lite grann, och sedan smög jag ut till vardagsrummet och bara "Hejsan..." Haha!
Jennifer bara: "INAAA!" Och Josefina stirrade på mig i tio sekunder innan båda två reste sig och attackerade mig med kramar :D Jag har saknat dem asmkt :D

Vi hade ganska mycket att berätta för varandra, trots att det var två veckor sedan vi sågs sist Jennifer har tydligen gjort slut med sin kille, efter 3 och ½ månad :O Josefina har porrat sig som vanligt ;) Haha, nej, men hon har varit konstig som vanligt :) Vad snäll jag är :D
Sedan efter (och medans) vi pratade så tog vi några modellbilder, som är typ en tradition för oss varje gång vi ses :D
Jag fick lära Jennifer att hålla en kamera (mobilkamera), men tröttnade och gav Josefina mobilen istället :P De ska skicka bilderna som mms så jag kan redigera lite i PH :)

Nu har man sett "Beverly Hills Chihuahua 2" med pappa och Emil, ska nog se "Splice" någon annan gång.
Vill jättegärna se den faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul...

2011-03-07 @ 08:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0