LOVE THE WAY YOU LIE

















Ja, som ni ser har jag varit hos Josefina och Jennifer :) Åkte dit i fredags, och hade inget internet över helgen (det är därför jag inte bloggade igår ^^).
Detta blev en liten bildbomb, men bara för att vi tog cirka 100 bilder :D Hehehe... :P
Vi gjorde nog inte så mycket, såg på film - Percy Jackson and the lightning bolt - men såg bara halva för Josse och Jennifer bråkade hela tiden :O Men de blev sams sen ;)
När vi satt på Josses rum och filmade lite musikvideos som är en aaaaaaaaning överdrivna, så bestämde sig Windows Media Player att inte funka, så vi kunde bara spela en låt - alltså under musikvideopauserna - och det är Warrior Song av Sean Householder. Jag fick spela den om och om och om och om igen...
Hade jättekul, förutom att jag blev sjuk över natten mellan lördagen och söndagen... Nu har jag feber, är förkyld, har ont i halsen och hosta :tired: Stannar hemma imorgon :(
Nu känner jag att jag skrivit för mycket, skriver mer senare eller imorgon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0