IF EYES COULD SPEAK

Jag har blivit förälskad...!

...i Devon Werkheiser xD Ni som brukade se på Nickelodeon som små (8-12), minns ni programmet "Ned's Classified"?
Devon spelade iallafall Ned i den serien, och nu har han blivit hela 19 år plus han är SÅNGARE :O
Han har en helt udnerbar röst, och han ser ut nästan exakt som han gjorde då :O Gaaaah :love:

Länk till hans musikvideo, If Eyes Could Speak; http://www.youtube.com/watch?v=4EZMBNG-CEg
Guuuuuuud :D

Jaja, nu om mig :3 Har varit lite snabbt på vårdcentralen i ystad idag, och jag blir snart frisk :) Jag hade bara något litet virus, men min hals såg bra ut så jag kommer snart till skolan igen :D



Jag ser annorlunda ut när jag är sjuk O..o Tycker jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0