EVERYBODY HURTS

Hej :)

Inlägget har inget med titlen att göra :D
Har haft JÄTTEKUL idag :D Spelade lite spel med honom, vilket betyder att han spelade och jag hjälpte till
Drack lite coca cola också, inget speciellt :) Näh, men vi pratade också om de gamla tiderna på Östergårdsskolan :P Vi gick ju där, en klass från varandra :D

Ja, sedan åkte jag hem, och nu är jag här :) Jag saknar honom redan :love: Hihi :)
Men nu ska jag lyssna på musik - och senare ska man se "Splice" med pappa och Emil :D Jag vill så jävla gärna se den :P Och sen ska man få hem säsong 5 av Supernatural.. HAHA FAN VILKEN TIMING! Precis när jag skrev Supernatural så började den låten spelas på Spotify (har shuffle) Supernatural av Daughtry.. :love:
Haha, var lite kul :D
Vi hörs :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0