DIGITAL

Tjena :D

Vad gör allihopa? :) Nä, vad dum fråga ;) Ni läser min blogg ju ;)
Har haft en ganska bra dag :D Stod i cafeterian med Emma och Evelina ju, och slapp alla lektioner och saker (förutom spanska-provet, som jag glömde öva på :O)
Det var kul, förutom att jag skar mig på brödkniven en halvtimme innan vi öppnade :tired: Tre fina snitt i pekfingret :tired: Blir fan trött på att skada mig Haha, nej, men jag är seriös :O

Sen när man kom hem från skolan så åkte man direkt in till ystad igen, för att handla mat och lite sånt :)
Hade knappt ätit på hela dagen, så magen kurrade som faaan :O Men när vi kom hem blev det att äta kyckling, och FY FAN vad gott :D Har aldrig varit så hungrig :P

Nu sitter man helt nervös.. GAAAAAAAH! Men den nervositeten försvinner snart :love:
Ska fixa lite med uTorrent nu, letar efter säsong 5 av SUPERNATURAL på piratebay :O Hittar ingen med engelskt tal och engelsk text (svensk hade också varit super) PLUS bra kvalité :tired: Man kan behöva en länk eller kanske lite hjälp att hitta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0