AT LEAST GIVE MY DREAMS BACK

Heeeeellu :D

Är leeeedig idag :3 Har suttit i photoshop xD Nästan hela dagen :O
Sitter och chattar med Amal på fb :) Guud vad jag har saknat henne :O Världens sötaste lilla flicka, hahah :love:
Jag saknar den gamla tiden i skurup nu :O När vi dukade borden i klassrummet för lunchen ibland, när vi sprang runt på båten på skolgården, när vi gick runt och letade hasselnötter i buskarna xD Haha, shit jag saknar den tiden :love:
Hahah, den dagen när vi övade inför "Tummelisa" och jag ramlade på en stol när jag lekte tafatt med Linus :o

Men denna tiden är också bra :D Nu när jag har mina systrar och vänner :love:


Jaja :3 Måste snart klä på mig och städa rummet :o Klockan är snart halv fyra och jag är inte ens påklädd xD
En liten bild från skurup, sista skolfotot för mig ;)



Usch vad jag förändrats :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0