WEIGHTLESS

Heeeeeej :D

Remember me?! Senast jag skrev var 19 oktober förra året :o Det har hänt asmkt sedan dess >.<
Till exempel...

Den 29 oktober:
Slutade prata med mitt ex + gick på björket.
Den 12 november: Såg Sean Banan live på björket.
Den 11 december: Fyllde 14 år.
Den 13 december: Sjöng i Lucia-tåget.
Den 22 december: Sjöng med Lovisa, Carro och Towe på julavslutningen.
Den 25 december: Firade juldagen med mammas moster + kusinerna ♥
Den 31 december - 1 januari: Firade nyår med familjen.
Den 14 januari: Exet börjar prata med mig igen...
Den 30 januari: Mina föräldrar berättar att de ska skiljas...
Den 31 januari - 4 februari: Stannar hemma från skolan.

Så mycket har hänt iallafall. Och jag älskar en viss person numera ♥
Usch, sitter och tuggar på ett hemskt tuggummi -.- Det kletar sig så fort man blåser en bubbla :o
Jaja.. Jag ska börja med bloggen igen iallafall :D

Hajdå x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0