UNDERNEATH YOUR CLOTHES

Heej :D

Sorry att jag inte uppdaterat på hela helgen, men har varit hos kussarna och de har inget internet -.-
Här ska jag berätta om allt från i fredags till idag:

Fredag
Försov mig till klockan fem över 8 :o Fick åka in till skolan med mamma, och missade tyskan. Helt normal dag annars. Senare vid klockan fem ungefär körde jag, mamma och Emil upp till moster - för jag skulle på björket. N'r vi väl var där - runt klockan sju eller åtta - så blev det en liten överraskning :D Madde var där, och även en ny kompis som heter Linnea (hon var en vän redan innan, men det hade jag glömt). Vi fixade till oss, och sedan blev det björket.
Dum som jag är hade jag glömt mitt pass, så Mattias (Josefinas pappa) fick hjälpa mig in. Han fick även hjälpa Linnea in, för hon är 94:a xD (bara de som är födda 95, 96 och 97 får komma in denna terminen).
Madde åkte hem efter ett tag, så det blev bara jag, Josse och Linnea.
Hade askul där, vi dansade som in i på högtalarna (typ en och en halv meter höga) och borden (en halv meter höga) som fanns här och där. Blev även fotad typ fem eller sex gånger xd Det bästa fotot kommer här nedanför (Josefina till vänster, jag i mitten och Linnea till höger). Vi stannade och dansade tills det stängde klockan 01:00. Då blev det tre-tryckare och pusskalas mellan oss tre :D



Lördag
Ja, idag så hade jag och Josefina jätteont i fötterna, armarna och benen. Vi slappade tills klockan nio eller tio, då vi åkte till mormors lilla lägenhet. Där blev det smink-grej, vi fick testa Mary Kay-produkter.
Sune var kelig som vanligt, men varje gång man klappar honom så fäller han så mycket päls :o Helt otroligt för en katt. Gustaf gick ut, så honom såg vi inte mycket av.
Sedan åkte vi hem till moster igen, och slappade. Åt pizza till middag, en god Tre Kronor-pizza ♥ Guud vad de är goda :D

Söndag
Åkte hem vid nio-tiden. Eller, hem och hem. Mamma skjutsade mig till söta Towes dop / konfirmation som var idag. Fan vad svårt det var att hitta Valleberga kyrka när man kör från Osby :o
Jaja. Towes dop gick jättebra, men det var ganska långtråkigt. Prästen bara pratade, och pratade, och pratade.. Usch ._. Men sedan blev det prinsesstårta och saft :3 Lite gott ♥
Senare på dagen åkte man hem till *****, som är mammas pojkvän ;) Han är asschysst :D

Måndag (idag)
Ja, idag skulle man egentligen åkt hem till P** men det blev krångel hemma hos honom så det blev inget :/ Blir lite besviken, men vad kan man göra? Vi bestämde att träffas helgen efter lovet istället, så nu har jag en annan dag att längta till.
Laddar ner Supernatural säsong 3 just nu, så det blir nog att se på det idag.
PS. **älskar dig. puss** .DS

Det var allt :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0