TALKING TO THE MOON

Hej igen :)

Har inte skrivit på ca 3 dagar, förlåt ♥ har nt haft mycket tid med datan, utan har varit med familjen lite hit och dit :D
Gör även en massa läxor.. Åh, just fan -.-
Kom nyss på att vi har NO-prov också imorgon.. Hur ska man hinna öva på matspjälkningen och skriva en hemkunskapsuppgift på en och samma kväll?!
Gaaaaah, hata mitt liv -.-'

Jag vill bara inte va i skolan denna veckan.. Pallar inte. Har prov imorgon, ska lämna in en läxa imorgon, matteprov på onsdag (tror jag?) och spanska-prov.. Som jag slipper på fredag :D
Faaaaan vad nice :) Ska stå i cafeterian med Evelina och Emma :3

Jaja. Får säga hejdå så jag kan arbeta med läxan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0