SUNBURN

Tjena ;)

Kom hem halv fem idag xd Shoppade med Louise & Towe ♥
Få se...

Först gick vi till Åhléns, och jag köpte en rakhyvel (EN EGEN RAKHYVEL!!) och Wondernail nagellack. Louise köpte bara en rakhyvel :)
Sedan stack vi till hemmakväll, Towe gick till Tygtokig mittemot. Jag och Louise köpte en Pucko, Blue Keld (Jordgubbar/Hallon) och tre snusklubbor xd Vi tänkte vars en..
Men Towe ville inte ha sin xd
Sen kollade Louise och Towe hur mkt pengar de hade på korten.. Lite långtråkigt xD Efter det blev det H&M, där jag köpte väääärldens sötaste tröjlinne (och dessutom halva priset!!!) :D♥ Tack till Towe, för du hittade den ♥
Plus att jag köpte en mini-flaska med parfym :3 La Rive Pink :]
Towe gick efter det, så jag och Louise gick vidare till Lindex :D Vi prövade några grejjer, men köpte inget x)
Sen var klockan typ tjugo i fyra, så vi gick till Intersport för Louise skulle ha gympabyxor. Dock så fanns där inga billiga, så vi stack vidare.
Vi stannade till vid någon småaffär, och köpte ett Marabou Frukt & Mandel-choklad och en påse med hallon/lakrits-dödskallar :3

Sen tog vi bussen hem xd

Ja, det var min dag :]
Och nu lyssnar jag på Evanescence och fixar i photoshop ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer kusinen din

Hur fixar man blogg?

Tänkte skaffa.

Vad sägs om det?

Den ska i så fall heta:loveyouguys.blogg.se

Pusspuss

2011-02-19 @ 22:22:50
Postat av: ina

Man går in på till exempel blogg.se, klickar på skapa en blogg och sedan följer man instruktionerna :D



Pusspuss

2011-02-21 @ 13:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0