PIECES

Tjena ;) Bestämde mig för att jag hade tråkigt, så jag gjorde denna...


Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Ja, tyvärr :/
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nej, men det kan hända att det händer xD
Hur många har du varit kär i? Faktiskt... Bara en.
Är du kär just nu? *hemligt*

Tio frågor om dig själv
Namn? Ina
När fyller du år? 11 December
Några piercingar? 3, två hål i högra örat och ett hål i vänstra
Vad har du på dig just nu? vit tröja med tryck, mina favoritjeans och underkläder :P
Vilken årstid är bäst? Sommarlov ;)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova länge, ingen skola, frukost på sängen :love:
Vad tycker du mest om hos dig själv?  Min charm ? Nej, mina ögon faktiskt :)
Vem älskar du mest på denna jord? Så otroligt många :love:

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? En viss person, mina vänner och förmodligen min familj ?
Vem är den roligaste av dina vänner?  Alla :D
Vem är snyggast av dina vänner?  Alla :)
Vem är mest partyprisse?  Jag, lätt ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? Alla :)
Vem av dina vänner är mest "evil"?  Lovisa :O OH NOE!

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Morfar ♥ Och mina föräldrar <3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jadå :D
Vem är farligast i din familj? Jag eller Emil :P
Vem är coolast? Öh, dum fråga ? ;) Nä, venne :P
Har ni något husdjur? Ett par fiskar, om det räknas?
Mest gemensamt med? Ingen aning :O
Sover du oftast med? Mig själv xD

10 frågor om idag
Vad har du gjort idag? Vaknade, åkte till skolan, tråkade, kom hem, åt glass och nu gör jag läxan & bloggar :)
Ska du gör nu?  Fortsätta på läxhelvetet och öva inför NO-provet imorgon.
Har du gjort något dåligt idag? Näe :)
Vad har du ätit idag? Pizza ....
Har du duschat idag? Igår kväll :)
Är du trött nu? Näääää :D
Går du i skolan? Ja, fast inte just nu O.o
Har du varit i skolan idag? Aaa :P

ANNAT
Hur mår du just nu?  Jag lever :)
Har du piercat dig? Inte någon annanstans än öronen, iaf ..
Är du hungrig nu? Ganska, men har slutat med kvällsmat sedan länge :)
Vad är klockan nu just nu? 21:10...
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, Bloggesse, Wikipedia, Google & bilddagboken :D

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Mamma♥
Vem ringde du senast? En viss person... :love:
Vem sms:a till dig senast? Look above :love:
Vem sms:a du till senast? Börjar bli trött på att upprepa :) :love:

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Runt klockan 16.00 idag :P 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Kanske en timme sedan ?

ÖVRIGT
Har du sminkat dig idag? Japp :)

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Näe
Vilket är ditt favoritband/artist? P!nk, Stone Sour, Daughtry, Evanescence, April Sixth, Dead by April, Adept.. Mååånga :)
Vad gillar du för musik?  Allt utom dansband och dåligt gjorda svenska låtar :P

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Absolut
Har du fler än 3 jeans? Duuh :P
Har du fler än 5 tröjor? JA! Kolla min garderob :P

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Jaa :)
Använder du wax? Har gjort, inte längre :P
Använder du ögonskugga? Kan hända :P
Använder du kajal? Ja, min favorit♥
Använder du hårspray? Sometimes..
Använder du volymspray? Look above :P
Använder du mousse? Nope
Använder du deodorant? Vem gör inte?!
Använder du skinspray? What?!
Använder du parfym? Ja :love:
Använder du läppglans/läppstift? Ibland
Använder du rouge? Nej Ô.o
Uppsatt hår eller hängande? Hängande :)
Plattar/lockar du håret varje dag? Nope :) I make it FLUFFEEEEH :D

KÄRLEK

Är du kär just nu?  Denna frågan kom i början...
Har du kysst någon idag? Nope
Har du ett förhållande? Nej....
Är du romantisk? Kan hända :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Aldrig :O
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha ett förhållande!
Tillsammans med två samtidigt?  Aldrig :O
Sov du senast bredvid? Josefina och Jennifer :love:
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?  Mamma var typ 21 och pappa 24
Skulle du kunna tatuera din kärleks namn på armen? Nej, det måste göra helvetesont att ta bort det sen när man dumpar personen :O


Tack för att du orkade läsa :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Mig!!låg du bredvid mig senast?:-)

2011-03-03 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0