ONE LAST CHANCE

Hej igen :)

Mår lika dåligt som innan, men ska inte tjata om det :) Har nyss sett klart säsong 3 av Supernatural, och håller på att ladda ner säsong 4 nu :D
Har ju lite tråkigt medan det fixas, men det ordnas tack vare en film med pappa och Emil ;)
Haha, vi ska se på den senaste Arthur & Minimojerna xD Jaja, man får ju vara lite barnslig ibland ♥

Usch, ska nog till doktorn imorgon :/ Har blåsor i halsen, som orsakar att det gör ont när jag sväljer och andas in genom munnen ..
Vi får se vad som är fel med mig :P [jag vet redan, men inte på ett fysiskt sätt ;)] Haha, nä.. Nu ska jag vara seriös.
Får hoppas det inte är något allvarligt..

Saknar mina sötnosar så jävla mycket ♥ Tänk att det bara gått tre dagar sedan vi fem sågs :o
Hoppas jag blir frisk så jag kan träffa er innan lovet tar slut ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0