JUST THE WAY YOU ARE

Heej :D


Haha, jag slutade halv tolv idag :3 Hade faktiskt velat ha längre so :o
Det var askul att filma idag :D Vi filmade typ fyra scener :D Haha, jag är en färgglad jävel också x)

Hade på mig ett knallgult linne, en svart halvkofta, svarta utsvängda byxor och en rosaprickig sjal xd Och min söta svartvita hatt :D
Stod nog ut en del O.o

Jaja. Haha, någon mer än jag som gillar låten My First Kiss? Lyssnar på den nu :3
Den är faktiskt bra :D

Ska se lite på youtube nu :3
http://www.youtube.com/watch?v=-1TX4VPnPkQ Bästa ;D Detta är första delen :o Killen som spelar heter Jay, och spelar Amnesia; The Dark Descent. Varning för höga ljud XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0