BLACK JESUS

Hej

Haha, tyckte titlen passade en aning bara ;)
Har nyss sett på Gullivers Resor, som har Jack Black i huvudrollen :D Den var grymt rolig
Såg den med pappa och Emil :)

Ni kanske har märkt lite nya smilisar ? ;) De kommer från deviantart.com, och jag tyckte det var lite ont om smilsar så jag lånade dem därifrån Söta, eller hur? :)
Ja, klockan är kvart i nio, och jag är inte ett dugg sömnig :tired: Okey, kanske lite.. Men jag tänker INTE gå och lägga mig
Ni får antingen ett inlägg runt midnatt, eller imorgon :P

EDIT Ska fixa headern liiiiite mer, för jag fick en.. Nä, vänta. Skit i det :blush: Det blev ingen bra idé :tired:


(ps. måste fixa ny hejdå-skylt om renoveringen ska bli klar.. .ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0