WAKING THE DEMON

Hej bloggen...

Fy fan vad jag är besviken på en viss person. Jag trodde h*n visste bättre än såhär, men tydligen inte.
Du är en sådan lögnare, det vet du väl? Bra.
En sak behöver du inte oroa dig för iallafall: Jag tänker aldrig mer prata med dig. Du har förlorat min vänskap och allt annat skit jag gav dig.
Förresten, tänker kasta boken. Och du vet vilken bok jag menar.

Jag ska radera alla minnen av dig. Och säg inte att jag är omogen, för du har behandlat mig som skit den senaste tiden. Du kanske inte märkt det, men du har stuckit en kniv i mitt hjärta och vridit om.

Är bara jävla besviken på dig. Är inte ett dugg ledsen, är glad att jag äntligen blivit av med dig. Du har sårat mig så många gånger nu, och jag pallar inte längre. Trodde du var bättre än så, men jaja...

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Pluttisen

synd att höra men det måste vara skönt för dig att få ett ordentligt slut på det hela/ towe

2011-04-23 @ 23:52:45
Postat av: Långisen

En ansiktsbok!

2011-04-27 @ 20:43:01
Postat av: ina

Ha, knappast. Spelboken som en viss person gav mig som 3 veckors-present .....

2011-04-27 @ 20:52:58
URL: http://inapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0