UNDERWATER WORLD

Hej :D

Åååh, är skitglad :) Bara en sak kvar att göra, sen är Helvetet borta från mitt liv !
Men hur ska jag nu göra? :S
Sista saken kvar som minne är en bok.. Om spel..
Tradera nästa eller?
*fem minuter senare*
Behövs inte, för pappa tog den :love: Slipper jag det skitet...
Nu är alla bilder, mejl, dikter, skypesnack och (snart) alla saker på bdb borta :D

Men iaaaaaaaaalllaaaafall.. Nu snackar vi om något annat :3 Idag var värsta deprimerande dagen :o
Först såg vi på filmen This Is England, och jag satt jätteobekvämt hela filmen :( Den var skithemskt, och jag höll på att spy eller något i slutet för det var så grovt äckliga scener :o
Usch :(

Sen gick jag, Lovisa, Lousie, Towe och Carolina till filmsalen vid Kulturskolan och lyssnade på en ex-nazist som har haft ett helvetes liv :o
Hans berättelse var faktiskt lärorik. Kalle hette han nog ^^

Man lärde sig iaf mycket av honom, och en sak vet jag: Gå aldrig med i ett skinskalle-gäng, för det blir ett jävelskap att gå ur det.

-------------

Lade nyss mina bilder från kameran i datorn :D Några sommarbilder :) Blev riktigt nöjd ;)



Oj.. Lite för många kanske? ^^ Tur jag lade upp miniatyr-bilder :o


Kommentarer
Postat av: becca a

fin blogg! :)

2011-04-29 @ 10:21:52
URL: http://thewaytosucess.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0