THE MOON

Hej bloggläsare ..

Som ni kanske fattat så hade jag det lite tufft igår :/ Men André muntrade upp mig, så mådde bättre senare på natten :D
Det är tur att man har gamla vänner :) Roger och mamma tröstade mig mest, men André och Emil fick mig att skratta så jag åtminstone glömde bort *en viss person* :tired:
Haha, vi pratade om gamla minnen på Östergårdsskolan, skador / ärr, vänner..
Ja, man fick åtminstone ett gott skratt igår natt ;)

Men iallafall :D Idag ska jag, mamma, Roger, Emil och Amanda gå på bio - och se Rio. Not my choice xD
Hehe.. Nä, men seriöst xD
Ska se den kl 2 idag, alltså om en halvtimme. Så ska göra mig lite i ordning nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0