PRESSURE

Heej :D

Förlåt att jag inte skrev igår :(
Jag mådde iallafall inte bra igår, så jag stack hem runt tolv då (klockan var tjugo i när jag gick från skolan & bussen går fem i)
Gjore inte särkilt mycket igår, låg & slappade i sängen mest :P
Idag så var det annorlunda xD Jag, Louise, Lovisa & Sara stod typ på busshållsplatsen, så stod det typ en gammal, tandlös man bakom oss. Så skulle jag ta upp busskortet, och hittade det inte först. Så jg fick värsta paniken, och bara började ropa "Jag har glömt kortet i skåpet" över hela jävla stationen xD Haha, nej, men nästan ;) & sen den mannen, bara: "Det e maenskligt att glomma".
Jag bara: "Vaa?" Så Sara översatte, typ "Det är mänskligt att glömma". Och jag bara "Jaaahaaaaaa"

Sedan hittade jag, tack vare Lollizarna, busskortet LÄNGST NER i väskan, och jag blev så överlycklig. Mannen såg tydligen det, och bara tog mig på axeln.
Jag bara såg på honom, och han började prata. Typ såhär sa han (översatt från vilket jävla språk han nu snackade)

"Ja, det har hänt mig också. Jag skulle handla i affären, och jag hade glömt plånboken med pengarna i hemma. När jag hade handlat så märkte jag detta, och jag fick betala dagen efter."

Jag bara: "Ehum... Okeeeej...."
Hahahaha, bästa händelsen ever XD

I skolan, typ på engelskan, så blev jag & Emma färdiga :o Bääääääääääääääääääääääääääääääääst♥
Vi skulle typ skriva en låtsas-broschyr om Hobart i Tasmanien (Australia-arbete), och det ska egentligen va klart vecka 45 XD

Oj, nu skrev man värsta långa inlägget xd
Ja, får säga byeee då♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0