NATTERAVN

Heej :D

Idag var det skola då :3 Tyska först, sedan hade vi so, sedan spanska... Haha, jag & Pontho var de enda i spanska-klassen som fick 22/25 på läsförståelsen, & sedan när vi skulle gå gjorde vi en "22 Power"-high five xD
Sedan gick det bra på matten, tycker jag :D

Musikporten blev ASGALEN xd Jag, Lovisa & Louise flummade med runt på scenen i aulan XD The Skräck-pictures ;) Jag har blivit beroende av två låtar, Natteravn av Rasmus Seebach & Gubben i lådan av Daniel-Adams Ray.

Kærligheden kalder nu i nat, kalder du,
jeg finder dig, jeg ser dig for mig selvom jeg ikk' kender dit navn.
Jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig,
ja, jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig,
ja, jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig,
ja, jeg kalder på dig,
jeg kalder på dig.

Fan vad bra den är :D♥
Sedan efter skolan var man & shoppade lite med mamma :D Vi köpte en bh & en uuuuuuursnygg festklänning, här :




Snyyyyyygg♥ Ska man ofc ha den på Björket då ;)

♥Sedan köpte man Graffiti Nagellack, mascara & puder :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0