LIFE AFTER YOU

Suck...

Ännu en dag har gått. Fast det är inte kväll direkt. Jag har fan problem.
Allt var bra, tills tyskan.

Kan du inte bara låta mig va ifred?
Jag trodde du hade klart för dig vad jag var för någon
Du kommer inte vara särkilt oskadad länge till om du fortsätter

Har mått dåligt ända sedan tyskan, iallafall. Tänker på mitt ex hela tiden ... :( Jag borde inte, men jag kan inte sluta... Jag mår psykiskt dåligt alltså.
Överhuvudtaget.
De som hindrar mig från att ta självmord är fan mina vänner & min släkt.
Jag vet inte hur jag ska beskriva hur jag mår. Jag vill bara ta en metallbit och skära djupa sår i mina armar.
Det är så jävla hemskt att må såhär dåligt. Jag vill bara ligga i sängen och dö. Jag har ingen mening i livet.
Jo, jag har mina älskade ju, men ingen älskar mig som par kan göra.
Ingen.
Jag är bara älskad på familje och vänsättet. Jag vill spola tillbaka tiden till då allt var bra. Då jag inte hade några problem alls. Men då skulle jag bo i Skurup igen...

Känner bara för att gråta och skrika ut, men jag vill ändå inte göra det. Jag vill bara skära i något, skada mig själv för att distrahera mig från den psykiska smärtan. Jag vill bara dö just nu...


Min vackra spellista gör allt bättre... Kind of♥

     


Kommentarer
Postat av: Louiice

INA! <33

sluta upp med självmordstankar och tänk på det positiva, det finns miljontals killar till ;) !

Du är en så otroligt bra vän!!! skulle inte klarat mig utan dig, jag älskar dig iniii <3333

2010-10-05 @ 20:26:22
Postat av: ina

älskar dig mer louiiiise<33333



ska försöka♥

2010-10-05 @ 20:34:54
Postat av: hemlig

dumheter

2010-10-13 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0