GUBBEN I LÅDAN

Heeej :D

Har faktiskt hänt en del idag :) Jag vaknade först typ halv tio, tack vare mina föräldrar, & sen så kom Micke, Jane, Julia & Tilda & typ hämtade oss,
& sen åkte vi till Löderupsskolan, för det var ju Öppet Hus där :D
Vi såg en pjäs, om 70-talet, & en sådan där eldperson xD Hon var faktiskt bra, men man blev uttråkad efter en stund. & JÄVLAR vad allt förändrats på den skolan :o
Det finns en två nya lekplatser, ett dagis/förskola, vissa väggar är borta, planket har målats om... Bara, OMG :o

Haha, sedan åkte vi hem till Micke & Jane, & jag fick provsmaka på hur det är att vara barnvakt ^^
Jag lekte kurragömma med Julia & Tilda XDXDXDXD

Sen åkte man till Willys & handlade lite, & sedan bar det av hemåt♥
Så nu sitter man här & blir beroende av Natteravn & Gubben i Lådan. ^3^



Har tråååkigt >x<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0